Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 80 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zobrazení virtuální grafiky a animací pro sportovní analýzu
Očenáš, Daniel Miloslav ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce je vytvoriť súbor nástrojov použitých pri analýze videozáznamov športových podujatí, predovšetkým futbalových zápasov. Užívateľ môže nástroje použiť na zvýraznenie vybraných hráčov, ktorí sú ďalej trackovaní a zvýrazňovaní. Ďalej manuálne vytvárať smerovníky, znázorňujúce smer pohybu hráča alebo lopty. Trojrozmerné objekty sú vytvárané perspektívnym skreslením korešpondujúcim so scénou, ktorá je zachytená kamerou. Teoretická časť bakalárskej práce uvádza prehľad odbornej literatúry potrebnej na správne zobrazenie grafických objektov do videa v duchu rozšírenej reality. Praktická časť práce je zameraná na implementáciu a vizualizáciu grafických nástrojov s použitím knižnice OpenGL. 
3D simulační toolbox
Matyskiewicz, Jiří ; Babinec, Tomáš (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací rozšiřitelného programovatelného prostředí určeného pro vytváření různých 3D simulací se zaměřením na testování algoritmů a vytváření aplikací z oblasti počítačového vidění a robotiky. Prostředí VISIMBOX bylo implementováno v programovacím jazyce c# a používá OpenGL pro hardwarově akcelerované vykreslování.
Rozšíření programu VRUT o zobrazovací plugin v rozhraní Vulkan
Káčerik, Martin ; Tóth, Michal (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá zobrazovaním trojrozmerných CAD modelov v reálnom čase pomocou rozhrania Vulkan. Zároveň skúma možnosti prepojenia tohoto rozhrania s aplikáciou VRUT, komplexným riešením pre zobrazovanie modelov vyvíjaným v spoločnosti ŠKODA AUTO a.s. Predstavuje návrh takéhoto spojenia vo forme zobrazovacieho modulu založeného na rozhraní Vulkan v prostredí aplikácie VRUT. Výkon navrhnutého modulu je porovnaný s iným dostupnými modulom, založeným na iných technológiach zobrazovania.
3D aplikace pro mobilní telefony
Slavotínek, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá zobrazováním 3D gra fiky na platformě Java ME. Nejprve je obecně popsána architektura této platformy. Dále je pozornost věnována popisu a srovnání API rozhraní JSR 184 a MascotCapsule. Praktická část se týká tvorby aplikace s užitím rozhraní MascotCapsule. Je popisován návrh a implemntace jednoduché hry inspirované dvojrozměrným Dyna Blasterem.
Porovnávání 3D objektů v jazyce JAVA
Zapletal, Tomáš ; Smékal, Zdeněk (oponent) ; Šmirg, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této práce je načítat 3D modely v různých souborových formátech a zobrazovat je, vytvářet řezy z 3D modelů ale i zpětně z řezů vytvářet 3D modely, vyčíslit nepřesnosti po vyhlazení a dalších úpravách a zkoumat podobnost originálních a upravených modelů. To vše v jazyce Java a jeho nástavbách pro práci s 3D objekty. Práce navazuje na předchozí projekt „3D model z MRI“.
Realistické zobrazení 3D krajiny
Wilczák, Martin ; Bartoň, Radek (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá a popisuje metody používané pro realistické zobrazení 3D krajiny v reálném čase. Krajinou je zde myšlen terén, obloha s různými atmosférickými jevy, vodní plochy a vegetace. U každé dílčí části jsou rozebrány různé metody, jejichž výhody a nevýhody jsou poté brány na zřetel. Dále je popsán navržený program, který umožňuje zobrazování modelu terénu a oblohy, s použitím vybraných metod pro jednotlivé součásti. Pro zobrazování jsou použity knihovny SDL a OpenGL.
Zobrazování 3D dat
Matyskiewicz, Jiří ; Petyovský, Petr (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou práce s 3D daty, manipulaci s nimi, s jejich archivací a zobrazováním. Teoretická část obsahuje stručný přehled současného stavu problematiky. Praktickou součástí práce je návrh a implementace knihovny pro zobrazování 3D dat a prohlížeče / editoru, který ji využívá. Knihovna je napsána v programovacím jazyce c++ s využitím objektového programování a určená k používání jako dynamicky linkovaná knihovna, její funkčnost je možné snadno rozšiřovat psaním zásuvných modulů, nevyžadujících zásah do zdrojového kódu knihovny. Zobrazování není vázáno na konkrétní typ grafického API a knihovnu je možné doplnit zásuvným modulem pro vykreslování libovolným softwarovým nebo hardwarovým způsobem. Součástí implementace je zásuvný modul pro vykreslování přes rozhraní OpenGL
Distribuovaný rendering na platformě WebGL
Svačina, Lukáš ; Navrátil, Jan (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem a aplikací možností moderních webových prohlížečů z pohledu 3D grafiky a distribuce dat. Jsou využity mnohé technologie nového standardu HTML5, jako je například technologie WebGL pro nízkoúrovňové vykreslování 3D grafiky s využitím přímého programování shaderů grafické karty nebo technologie XHR2 pro asynchronní přenos binárních dat. Cílem práce je návrh a implementace jednoduchého distribuovaného vykreslování 3D grafiky za využití těchto technologií.
Přenos 3D geometrie scény po síti
Rozehnal, Jaroslav ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou přenosu trojrozměrných dat po síti a jejich následným vykreslením. Důraz je kladen na efektivitu přenosu, což je zajištěno implementací vlastního komunikačního protokolu fungujícího nad protokolem UDP a adaptací technologie statického Level of Detail pro potřeby přenosu. Pro vykreslení přenesené geometrie je navrhnut triviální grafický engine. Závěrem jsou prezentovány testy efektivity výsledného protokolu.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Sychra, Tomáš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá možnosti zobrazení akcelerované 3D scény v okně webového prohlížeče. Podrobněji se zabývá standardem WebGL a jeho využitím v praxi. V rámci práce byla vytvořena reálná aplikace pro vizualizaci volumetrických medicínských dat, která demonstruje současné možnosti webových technologií. Aplikace je založena na kombinaci JavaScriptu, WebGL a knihovny Three.js. Zobrazovaná data se načítají z externího úložiště Google Drive. Významnou část aplikace tvoří implementace 3D zobrazení volumetrických dat (tzv. volume rendering) s využitím metody Ray-casting a standardu WebGL.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 80 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.